logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۸
[ شناسه خبر : ۴۱۴۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان:

۹۰ درصد افراد نابارور تحت پوشش بیمه‌اند

۹۰-درصد-افراد-نابارور-تحت-پوشش-بیمه‌اند
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای جوانی جمعیت در مراکز درمان ناباروری خدمات بسیار مفیدی ارائه می‌شود، گفت: ۹۰ درصد افراد نابارور تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛: سعید کرمی‌زنجانی ظهر امروز در پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه بیمه سلامت به مدت ۳۰ سال است که در استان زنجان خدمات مختلف و مطلوبی را به مردم و جامعه ارائه می‌دهد، گفت: هر سال به مناسبت هفته بیمه سلامت اهداف و محورهایی تعریف می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خدماتی از قبیل پوشش حداکثری بیمه‌شوندگان، اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع، هوشمندسازی سامانه الکترونیک و تعامل با خیران از مهم‌ترین وظایف این سازمان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اشاره به اینکه از اوایل سال جاری ارتباط بسیار خوبی با خیران این استان برقرار کرده‌ایم، عنوان کرد: به وسیله این تعامل می‌توانیم با افراد نیازمند در ارتباط بوده و پوشش بیمه را افزایش دهیم و امید است با هماهنگی‌های لازم بهترین خدمات ارائه شود.

وی ادامه داد: حدود ۶۱۱ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۸۱ درصد نیز از جمله روستاییان و افراد زیر نظر حمایت کمیته امداد حق سرانه پرداخت نکرده و به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

کرمی‌زنجانی با اشاره به اینکه با ۸۴ مرکز جامع روستایی قرارداد داریم، تصریح کرد: ۱۲۳ پزشک، ۳۱ دندانپزشک و کادر درمان مشغول به فعالیت هستند و دیگر نیازی نیست روستاییان به مرکز شهر بروند.

وی خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ مورد در سامانه بیمه سلامت و در بخش بستری نیز ۲۵۰ بار مراجعه ثبت می‌شود. با توجه به رسالت سازمان توجه به افراد فاقد پوشش و نیازمند حمایت در اولویت است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه ۱۰۲ بیماری با حمایت دولت تحت پوشش هستند، افزود: با تلاش‌های مستمر همکاران بیمه سلامت ۱۴ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج شناسایی و ۴۲ میلیارد خدمات ارائه شده است و امیدواریم شاهد بهره‌مندی حداکثری همشهریان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای جوانی جمعیت مراکز درمان ناباروری خدمات بسیار مفیدی ارائه می‌شود، گفت: ۹۰ درصد افراد نابارور تحت پوشش بیمه سلامت هستند. در مراکز خصوصی هم که شاهد هزینه‌های گزاف هستیم از تیر ماه سال جاری ۷۰ درصد هزینه‌های بخش خصوصی تحت نظر بیمه سلامت است و بخاطر گرانی در صف انتظار نمانند.

کرمی‌زنجانی ادامه داد: به افراد زیر هفت سال و کسانی که اعتیاد دارند و دچار این بلای خانمان‌سوز شده‌اند، بیمه سلامت اقدامات حمایتی انجام داده و هزینه‌هایشان را تقبل می‌کند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر